Homepage  / Vedete româneşti

Andreea Raicu, aniversare cu peripeții în Italia. Vedeta a avut parte de o zi de naștere cu un final neplăcut

de Cătălina Matei,

Pe 18 iulie, Andreea Raicu a împlinit 46 de ani și, la fel ca și în alți ani, a ales să-și serbeze ziua de naștere la Milano, alături de un grup de prietene. Din păcate, însă, escapada aniversară a avut parte de un final mai puțin fericit.

Alături de prietenele sale foarte apropiate, Andreea Raicu a decis să-și sărbătorească ziua de naștere în Italia, la Milano. După o sesiune de cumpărături și plimbări, fosta prezentatoare TV s-a distrat la piscină. Andreea este într-o formă fizică excelentă, după cum reiese din fotografiile postate de eaa pe contul său de Instagram.

„Love, happiness, new adventures, aliveness, lightness, peace, freedom…. si restul listei ramane in suflet! Asta vreau să simt în fiecare zi a noul meu an din viață!! Recunoscătoare pentru tot ceea ce am, simt și primesc de la oamenii care mă fac să mă simt iubită și de la viață!”, a scris Andreea Raicu.

andreea-raicu-vacanta-1Icon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 11

Foto: Instagram

Andreea Raicu, blocată în aeroport

După câteva zile excelente petrecute de ziua ei în Italia, Andreea Raicu a avut parte, din păcate, de un final neplăcut al călătoriei sale. Pe InstaStory, vedeta a postat mai multe video-uri în care își exprimă nemulțumirile și frustrarea față de compania aeriană care trebuia să-i asigure zborul de întoarcere. După mai multe amânări și ore petrecute în aeroport, zborul a fost anulat, iar Andreea a rămas fără nicio soluție.

Bună seara!

Este ora 04.10 în Italia, oră la care ar fi trebuit să fiu acasă să dorm, după această călătorie foarte frumoasă împreună cu prietenele mele, de ziua mea… Ei, bine, această călătorie nu s-a terminat așa cum îmi doream, ci într-un mod surprinzător, dar nu plăcut, pentru că avionul a avut întârziere o oră, după care două, după care încă o oră și jumătate… A venit autobuzul, ne-a luat să mergem către avion. Când am ajuns la avion, am fost întorși la aeroport din nou, am așteptat din nou, ni s-au dat bagajele înapoi, nu s-a spus că se găsește o soluție… nu s-a găsit nicio soluție. Am căutat foarte multe zboruri pentru a pleca. Nu am reușit, parcă erau… nu erau, de fapt! Acum, împreună cu un grup de oameni, ne-am dus să căutăm un hotel în care să stăm în această seară și după aceea să găsim soluții”, a relatat Andreea Raicu situația neplăcută.

Cel mai trist mi se pare faptul că în avion erau foarte mulți oameni în vârstă, foarte mulți copii, cărora nu li s-a dat absolut nicio soluție și probabil că sunt în continuare în aeroport și la această oră fără să știe ce-o să se întâmple. Mi se pare absolut inadmisibil că o companie aeriană nu are grijă de pasageri și nu găsește soluții pentru o situație atât de neplăcută”, a mai spus Andreea.

De altfel, din video-urile postate reiese că fosta prezentatoare TV încă mai era blocată pe aeroport și în această dimineață, la ora 06.25.

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA