Homepage  / Știri

Al treilea Summit EqualVoice: Summit-ul pentru egalitatea de gen în media

Al treilea Summit EqualVoice: Summit-ul pentru egalitatea de gen în media

de Redactia Tvmania,

La Summit-ul EqualVoice din Zurich, personalități de renume internațional și directori de top din companii globale s-au reunit pentru a treia oară pentru a discuta și promova egalitatea de gen. Evenimentul a pus un accent deosebit pe importanța diversității, în lumina dezvoltării rapide a inteligenței artificiale. Printre invitații de seamă s-au numărat Sanna Marin, fostul prim-ministru al Finlandei, și Marc Forster, regizor de la Hollywood, care au susținut vehement importanța egalității de gen atât în media, cât și în lumea digitală și dincolo de acestea.

La cel de-al treilea summit EqualVoice, accentul a fost pus pe vizibilitatea și diversitatea de gen, într-un context marcat de evoluția rapidă a inteligenței artificiale. Evenimentul a reunit 250 de executivi de top din diverse domenii, inclusiv business, film și mass-media, demonstrând astfel interesul crescut pentru aceste teme esențiale.

Invitația a fost lansată de Marc Walder, CEO-ul Grupului Ringier, și Dr. Annabella Bassler, CFO-ul Grupului Ringier și inițiatoarea inițiativei EqualVoice. În cadrul summit-ului, acești executivi de frunte au avut ocazia să dezbată subiecte legate de vizibilitatea și diversitatea de gen în epoca inteligenței artificiale.

Printre vorbitorii principali și invitații de renume s-au aflat Sanna Marin, fost prim-ministru al Finlandei, regizorul de la Hollywood Marc Forster, și Simonetta Sommaruga, fost consilier federal al Elveției, care au adus contribuții valoroase și perspective distincte asupra unor subiecte de mare actualitate.

Al treilea Summit EqualVoice: Summit-ul pentru egalitatea de gen în media

La deschiderea importantului eveniment găzduit de Marc Walder și Annabella Bassler, Marc Walder, regizorul Marc Forster, Carolina Müller-Möhl, fondator și președinte al Müller-Möhl Group & Müller-Möhl Foundation, și Sanna Marin, fostul prim-ministru finlandez, au făcut declarații esențiale.

„Motto-ul summit-ului EqualVoice «Diferența de vizibilitate între femei și bărbați, în mass-media și IA» este oportun și esențial. Inteligența artificială învață din datele pe care noi i le furnizăm, ceea ce înseamnă că poveștile, imaginile și perspectivele evidențiate astăzi, în media pe care le gestionam, vor influența sistemele conduse de inteligența artificială de mâine.

Prin EqualVoice, ne-am angajat să abordăm această provocare cu o abordare bazată pe date: prin captarea și promovarea reprezentării echilibrate în conținutul nostru, ne asigurăm că IA reflectă o lume în care toate vocile – indiferent de sex, origine și de mediul socio-economic – sunt la fel de importante.”, a transmis Marc Walder.

Regizorul Marc Forster: „Problema egalității de gen în IA este multifațetată și trebuie luată foarte în serios. Sistemele AI pot reflecta sau consolida prejudecățile de gen existente în datele utilizate pentru formarea lor.”

Carolina Müller-Möhl, fondator și președinte al Müller-Möhl Group & Müller-Möhl Foundation: „Un viitor digital fără femei nu este doar o oportunitate ratată, care sa poată fi ignorată, ci un risc economic pentru întreaga noastră societate. Este timpul să eliminăm barierele și să dezvoltăm împreună soluții pentru a integra femeile în lumea tehnologiei și pentru a le permite să obțină vizibilitate și succes. Summit-ul Equal Voice este o contribuție relevantă la discutarea problemelor actuale de interfața cu lumea mass-media.”

Fostul prim-ministru finlandez, Sanna Marin, a declarat în discursul său: „Drepturile femeilor ar trebui să fie în centrul transformării noastre digitale. Pentru ca inteligența artificială să servească întreaga societate, ea trebuie să ne reprezinte si sa ne cuprinda pe noi toți.”

Principalele momente ale Summit-ului EqualVoice, 2024

Lansarea asistentului EqualVoice

Acest instrument este conceput pentru a aborda în timp real nuanțele prejudecăților legate de diversitate în articolele publicate de brandurile media Ringier. Soluția AI scanează conținutul pe măsură ce este creat, identifică dezechilibrele de gen și stereotipurile și oferă sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Asistentul EqualVoice nu numai că urmărește mențiunile de gen, dar înțelege și contextul și tonul, ceea ce îi permite să corecteze și să semnaleze formulările care ar putea consolida subtil stereotipurile. Cu acest instrument, Ringier nu numai că stabilește noi standarde pentru conținut, dar creează și un cadru pentru procesele editoriale bazate pe inteligența artificială, cadru care acordă prioritate egalității și reprezentării. Pe măsură ce AI joacă un rol din ce în ce mai important în mass-media, EqualVoice Assistant permite echipelor editoriale să joace un rol esențial în modelarea modului în care conținutul este produs și perceput. Odată ce EqualVoice Assistant va fi complet implementat, este planificată o lansare în afara portofoliului Ringier.

Pe măsură ce rolul AI în mass-media se extinde, EqualVoice Assistant oferă echipelor editoriale posibilitatea de a influența modul de creare și percepție a conținutului. După implementarea sa completă, se planifică extinderea acestui instrument și în afara portofoliului Ringier.

„Odată cu introducerea asistentului EqualVoice, facem un pas înainte semnificativ în abordarea prejudecăților și a stereotipurilor care modelează subtil articolele și conținutul zilnic. Acest instrument nu se referă doar la identificarea inegalităților, ci și la promovarea unui mediu care reflectă adevărata diversitate a vocilor și a experiențelor. Dorim să le dăm voce si putere femeilor care au de spus povesti, promovand o reprezentare echilibrată și autentică.”, a transmis Dr. Annabella Bassler, CFO Ringier și inițiatoarea EqualVoice.

Expansiunea factorului EqualVoice

In formula actuala, factorul EqualVoice măsoară textul, imaginile, materialele video și audio, oferind o imagine cuprinzătoare a reprezentării genurilor în toate formatele media. Treizeci și două de brand-uri media naționale și internaționale, din șapte țări, utilizează factorul EqualVoice în activitatea lor zilnică, pentru a asigura și îmbunătăți echilibrul de gen în publicațiile lor. Chiar și companiile din afara mass-media, cum ar fi furnizorul de telefonie mobilă Sunrise, utilizează factorul EqualVoice pentru a-și analiza canalele de social media pentru a asigura o prezență echilibrată a genurilor.

Parteneriat cu Microsoft Elveția și IMD

Cartea albă a prejudecăților legate de diversitate prin intermediul inteligenței artificiale, material elaborat de inițiativa EqualVoice, în colaborare cu Microsoft Elveția și IMD din Lausanne (International Institute for Management Development), a fost prezentată la summitul EqualVoice și s-a bucurat de mare interes.

Documentul oferă noi perspective asupra modului în care inteligența artificială poate consolida, neintenționat, prejudecățile legate de gen și diversitate.

Cooperare cu HSG, St. Gallen

Colaborarea recent stabilita intre EqualVoice, Universitatea St. Gallen si Centrul său de competență pentru diversitate și incluziune a fost, de asemenea, prezentată la Summit-ul EqualVoice. În stransa cooperare cu Centrul de competențe pentru diversitate și incluziune al HSG, EqualVoice oferă companiilor interesate factorul EqualVoice ca instrument de analiză pentru postările din social media și comunicatele de presă.

Partenerii celui de-al treilea summit EqualVoice sunt – ca și în anii precedenți – Fundația Müller-Möhl și Range Rover Elveția.

Despre EqualVoice

Inițiativa a fost lansată în noiembrie 2019, de către CFO-UL Grupului Ringier, Annabella Bassler, fiind supervizată de Publisherul Grupului, Michael Ringier, și de CEO-ul Grupului, Marc Walder. Obiectivul principal al inițiativei este de a promova egalitatea de gen, prin intermediul creșterii vizibilității femeilor în mass-media. La baza acesteia se află factorul EqualVoice, care măsoară prezența femeilor și a bărbaților în mass-media. În prezent, acesta este utilizat de 32 de brand-uri media din șapte țări, ajungând la 50 de milioane de utilizatori.

Alte proiecte ale inițiativei Ringier includ rețeaua EqualVoice United cu partenerul de diversitate EDGE și companiile elvețiene, lista experților de sex feminin ca instrument intern de cercetare Ringier, provocarea fotografică EqualPyxx pentru imagini mai diverse și atelierul de experți „Fit4Media” pentru promovarea expertizei feminine.

www.equalvoice.ch

Despre Ringier

Ringier este o companie elvețiană de media și tehnologie. Grupul cuprinde aproximativ 140 de companii din 20 de țări, care operează o serie de branduri media, platforme digitale și piețe de top. 83% din profitul operațional provine din business-ul Digital.

Acest lucru face din Ringier una dintre cele mai importante companii media din Europa. De mai bine de 190 de ani, business-ul Ringier se bazează pe antreprenoriat, cooperare, inovare, încredere și curaj.

www.ringier.com

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton